Tisztelt Megrendelő !
A megrendelt árút csak a webáruházban, pontosan kitöltött felületi megrendelő után,és az ezt követő
telefonos eggyeztetést , e-mail visszaigazolást követően,tudjuk Önökhöz eljuttatni.Az alábbi módokon
és árakon. Postai úton és Futárszolgálaton keresztül, 72 órán belül házhoz szállítjuk.
A futárszolgálattal van lehetőség a cím eggyeztetésre, ha a megrendelő,pl nap közben nem tartózkodik a megadott címen.
Természetesen van mód a fióktelepeinken az árú személyes átvételére így azt nem terheli a szállítási költség.
A megrendelt áruról minden esetben számlát állítunk ki, a számla fizetés módját a megrendelő választhatja
webáruház megrendelői felületén. pl:előre utalás , kp , utánvét, fizetés a futárnak.
Előre utaláskor , minden esetben várja meg , hogy az utalásos számlát kiállítsuk, és annak számlaszámára .és összegére hivatkozva kezdeményezze , az utalást, vagy előre utalást. Számla szám eggyeztetés
Előre utalás ,vagy utalás esetén a következő számla számra utalhat: OTP BANK: 11749039-20092744
A szállítási díjjak a következőek.
0- 5 kg ig 1200 Ft utánvét : 300 FT Összesen 1500 Ft
5- 10 kg ig 1650 Ft utánvét : 300 Ft Összesen 1950 Ft
10- 20 kg ig 1800 Ft utánvét : 300 Ft Összesen 2100 Ft
20 kg felett 1950 Ft utánvét : 300 Ft Összesen 2250 Ft
25 000 Ft felett de 25 kg súlyhatárig Ingyenes Szállítás
Az egy rendelésben leadott , minden 25 kg feletti részt újabb csomagba teszük, és egységesen
1500 Ft / csomag kültséget számítunk fel .
Természetesen ez az ajánlat nem vonatkozik a nagy kiszerelésű , zsákos illetve ,kartonos fagylalt alapanyagokra ,fagylalt porokra ,vödrös , nagy súlyú Kartonos termékekre, ezen termékekre a futárcég , MPL árait vesszük alapul.
Telefonos Ügyfélszolgálat , a megrendelt áruval,számlával , illetve egyébb kérdéssel: +36-20 577-52-30.
Gyakran előforduló hiba, hogy a megrendelői cím, és a szállítási cím,nem azonos , ez a szállítás szempontjából nagyon fontos információ.
Fontos felhívás:
Kérjük,hogy csomagátvételekor,ha sérült a külső csomagolás abban az esetben ne vegye át a csomagot !
Ha úgy látja ,hogy csak a külső csomagolás sérült , az Ügyfélre bízzuk, az átvétel lehetőségét .
De mindkét esetben vetessen fel kárfelvételi jegyzőkönyvet a szállító cég munkatársával.
Tisztelettel: Grátzner Tamás
Ügyvezető