Tisztelt Megrendelő !

 

 

  A megrendelt árút csak a webáruházban, pontosan kitöltött felületi megrendelő után,és az ezt követő

telefonos eggyeztetést , e-mail visszaigazolást követően,tudjuk Önökhöz eljuttatni.Az  alábbi módokon

 és árakon. Postai úton és Futárszolgálaton keresztül, 72 órán belül házhoz szállítjuk.

A futárszolgálattal van lehetőség a cím eggyeztetésre, ha a megrendelő,pl nap közben nem tartózkodik a megadott címen.

Természetesen van mód a fióktelepeinken az árú személyes  átvételére így azt nem terheli a szállítási költség.

 A megrendelt áruról minden esetben számlát állítunk ki, a számla fizetés módját a megrendelő választhatja 

webáruház megrendelői felületén. pl:előre utalás , kp , utánvét, fizetés a futárnak.

Előre utaláskor , minden esetben várja meg , hogy az utalásos számlát kiállítsuk, és annak számlaszámára .és összegére hivatkozva kezdeményezze , az utalást, vagy előre utalást. Számla szám eggyeztetés 

Előre utalás ,vagy utalás esetén a következő számla számra utalhat:  OTP BANK: 11749039-20092744

 A szállítási díjjak a  következőek.

          0- 5 kg   ig    1200 Ft            utánvét : 300 FT   Összesen 1500 Ft 

          5- 10 kg ig     1650 Ft           utánvét : 300 Ft   Összesen  1950 Ft

          10- 20 kg ig    1800 Ft           utánvét : 300 Ft   Összesen  2100 Ft

          20 kg felett    1950 Ft          utánvét : 300 Ft    Összesen 2250 Ft

           25 000 Ft felett  de 25 kg súlyhatárig  Ingyenes Szállítás     

Az egy rendelésben leadott , minden 25 kg feletti részt újabb csomagba teszük, és egységesen 

1250 Ft / csomag kültséget számítunk fel .

 Természetesen ez az ajánlat nem vonatkozik a nagy kiszerelésű , zsákos illetve ,kartonos fagylalt alapanyagokra ,fagylalt porokra ,vödrös , nagy súlyú Kartonos termékekre, ezen termékekre a futárcég , MPL árait vesszük alapul. 

Telefonos  Ügyfélszolgálat , a megrendelt áruval,számlával , illetve egyébb kérdéssel:  +36-20 577-52-30.

Gyakran előforduló hiba, hogy a megrendelői cím, és a szállítási cím,nem azonos , ez a szállítás szempontjából nagyon fontos információ.

Fontos felhívás:

Kérjük,hogy csomagátvételekor,ha sérült a külső csomagolás abban az esetben ne vegye át a csomagot !

Ha úgy látja ,hogy csak a külső csomagolás sérült , az Ügyfélre bízzuk, az átvétel lehetőségét .

De mindkét esetben vetessen fel kárfelvételi jegyzőkönyvet a szállító cég munkatársával.    

   

 

 Tisztelettel: Grátzner Tamás

                      Ügyvezető